Önfeledt játékra hív ez a 300+ lóerős vadonatúj ordító buggy
Csővázas szuperkönnyű felépítmény, erős turbómotor, kézi váltó és hátsókerék-hajtás a legújabb terepes élményautó receptje.
Csővázas szuperkönnyű felépítmény, erős turbómotor, kézi váltó és hátsókerék-hajtás a legújabb terepes élményautó receptje.
Mutatjuk azokat a közúti sportkocsikat, melyek motorja elképesztően magas fordulatszámra lett kihegyezve.
Kivételesen nem az elit, arab rendőrségi flotta gyarapodott egy 350 lóerős, szirénás Ariel Atommal hanem a briteké.
Sosem gondoltuk, hogy már a Földön bepillanthatunk a túlvilági élet mindkét oldalára: az Atommal a Mennyet, de a Pokol minden bugyrát is megjártuk.
Előfordulhat-e, hogy ismert versenypályán egy Skoda Yeti lenyom egy olyan legendás pályaautót, mint egy Ariel Atom? Nagyon is!
Kis híján múlt, hogy vezettük a világ egyik leggyorsabb, s talán legklasszabb sportkocsiját, az Ariel Atomot. Az egyetlen magyarországi példányban ültünk, féltünk, és előre borítékoltuk a Caterhammel való megméretés végeredményét.
Az autók tömeghez viszonyított teljesítménye nemcsak egyszerű matematikai formula. A tömeg és a lóerő alapján megállapított értékből következtetni lehet az autó egyéb tulajdonságaira is: gyorsulására, fékezésére, kanyarodására. A kategóriájában legjobb Ariel Atomnál minden lóerő 1,6 kilogramm terhet repít, a sereghajtó VW Multivan 2,0 TDI 24,1 kilogrammot cipel lóerőnként.